joi, 19 martie 2009

Dumnezeu exista. Pana si ateii stiu asta...


Dezbaterile referitoare la existenţa lui Dumnezeu au depăşit graniţele mediului academic, luând forma unei bătălii a afişelor publicitare, care a cuprins mai multe ţări.

Principala „armă“ este acum mesajul „Dumnezeu probabil nu există. Nu vă mai neliniştiţi şi bucuraţi-vă de viaţă!“, lipit pe numeroase autobuze. Iniţiatorul primei campanii de acest gen, britanicul Jon Worth, este surprins de evoluţia acesteia. „Nu mi-am imaginat niciodată că vom atinge o asemenea amploare sau că vom strânge atâţia bani“, spune Worth, cel care a fondat anul trecut Campania Ateistă pe Autobuze. Iniţial, acesta spera să strângă numai 6.000 de euro pentru a derula o campanie publicitară prin care să combată mesajele organizaţiilor creştine care îi ameninţau pe necredincioşi cu infernul. Campania sa a adunat însă circa 155.000 de euro, suficient pentru a afişa mesajul pe 800 de autobuze din Marea Britanie, dar şi în 1.000 de locuri din metroul londonez, relatează AFP.

Din Marea Britanie, proiectul s-a răspândit în Spania. Pentru început, campania se derulează în Barcelona, dar organizatorii speră să o extindă la nivel naţional. În Italia, autobuzele din Genova urmau să afişeze, începând din 4 februarie, următorul mesaj: „Vestea proastă este că Dumnezeu nu există. Vestea bună e că nu avem nevoie de el“. Campania a fost anulată însă după ce firma de afişaj nu a mai semnat contractul cu Uniunea Ateilor. (Evenimentul zilei)


In acest context un şofer creştin londonez a refuzat să conducă un autobuz cu mesaje ateiste, aceasta faptă a facut înconjurul lumii.

Din păcate toate aceste lucruri se agraveaza, tot mai multe ţări adoptă mesajele publicitare atee şi cât mai
mulţi oameni sunt duşi în eroare de minţile "înţelepte" ale lumii întunecate de sfârşit de veac, un veac umbros, un veac aproape trecut, dar imoral, intolerant şi lepădând pe Singurul care îi mai poate ajuta, dau cu piciorul lui Dumnezeu.

Vreau doar să vă gâdiţi puţin, (eu cred că Dumnezeu există, şi El ne-a creat şi ne are în grija Sa), vreau să vă gândiţi ce ar putea fi in sufletul lui Dumnezeu acum... cum priveşte El în aceste momente planeta noastră (dupa cum ştim El iubeste şi pe cel rău, şi pe cel bun) dar cred că acum El plânge deoarece îl respingem cu atâta încăpaţânare, nu vreau să mă aflu în locul Lui, cum ar fi dacă, creaţia ta, pe care ai salvat-o prin moartea fiului tău să fie răsculată împotriva ta, şi nu numai ci să te nege şi să te lovească în asemnea hal... Îmi vine să plâng când văd atâta lume oarbă, atâta neiubire, atâta ură, puterile întunericului sunt pline de entuziasm când văd cum o lume întreagă, o lume influinţată de ei, se răscoală împotriva Cerului. NU mai vreau să stau în această lume, Sodoma şi Gomora (cetăţi nimicite de Dumnezeu pt. nelegiuirea lor) sunt mici copilaşi sfinţi, pe lângă lumea în care trăim... I-am întrecut, suntem chiar prea departe... Dar nimicirea nu va fi prea departe...

Dumnezu există, până şi ateii ştiu asta...

DACĂ DUMNEZEU NU EXISTĂ ŞI ATEII AU DREPTATE, EU NU PĂŢESC NIMC, SI NICI EI.
DAR DACĂ DUMNEZEU EXISTĂ IAR EU AM DREPTATE EU VOI FI FERICIT DAR...

Eu sunt sigur că Dumnezeu există şi ne priveşte, ne ocroteşte, şi ne ajută, cred că am fost creaţi de El şi că prin Fiul Său ne-a scăpat de moarte, şi că în viitorul apropiat, va veni şi ne va lua la El, unde vom fi cu Dumenzeu pentu vesnicii fericiti...
Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog