joi, 21 mai 2009

Eu vad pentru tine... Tu bei pentu mine...

Aseară veneam linistit de la facultate, când in apropierea caminului, mort de oboseala si lovit de fenolul inspirat in laboratorul de organica... Ma intampina un grup de "extraterestrii" cu un singur ochii (cica niste promotori de Cocu-Cull)(ii zicem asa sa nu lezam cumva pe saracii hotii, pardon producatori)
Trecand peste acestea, revin la povestea mea...
Unul din acesti extraterestrii hidosi, cu un singur ochii, si putin balbait , m-a oprit din mersul meu grabit spre : acasa...!! si mi-a spus parca in şoapta:
"Salut! Ma bucur sa te vad. Stii eu ma uit la tine cu admiratie si cu invidie, Stii de ce?(Nu prea intelegeam ce spune si i-am sus sa vorbeasca mai tare) Vezi tu eu sunt doar un ochii, observ tot ce misca ("mamă paraca ar fi SRI" ma gandeam eu) dar din pacate nu pot sa simpt gustul. ("ce naspa", zic eu...) "
Si fara sa ma atentioneze îmi înmânează o cutie de cică "suc" (asa mi-a spus...) dinăla "Cull" si spune: "Am acesta cutie de .......... Zero" (apropo eu nu pronunt aşa ceva ca mi-e rusine, nu ca le-aş face reclama :-) ) si continua: "pe care o privesc si o tot privesc de cateva zile... (sper sa nu fie expirata, e... da mai conteaza... tot aia e...) dar nu pot sa o gust pentru ca eu sunt doar un ochii . Uite ce iti propun: EU VĂD PENTRU TINE! TU GUŞTI PENTRU MINE! OK?!
Cand ma gandeam daca sa accept sa nu experimentul îmi îmânează o mască pentru ochii şi îmi spune: "Bun, mai întâi acoperă-ţi ochii folosind masca asta (ce extraterestrii excroci, ma gandeam...) Acum gusta Cocu Cull Zero ca sa poti simtii cu adevarat gustul ei (cica) fin"

Restul e istorie...

Sau nu...

Inainte sa ma gandesc sa gust legat la ochii , imi ridic cateva secunde masca de la fata si citesc:

Ingrediente:


-apa
- H2O , asta e cea mai sanatoasa...(+)

-Dioxid de carbon
- CO2,(E290) si asta in cantitati mici e bun... dar "Studii
experimentale dovedesc ca dioxidul de carbon consumat pe termen lung poate reduce semificativ fertilitatea. "

-colorant Caramel
- (E150a) Nu este recomandat copiilor hiperactivi pentru că poate declansa hiperactivitate, încetineste cresterea, distruge vitamina B din organism. , este interzis diabeticilor; caramelul poate contine zahar.(chiar daca e suc zero zahar)

-Acid Fosforic
-(acidifiant) H3PO4- (E338) Risc mare de ostoporoza. Consumul excesiv de fosfati in alimente si bauturi poate produce un dezechilibru al mineralelor esentiale ducand la pierdere de calciu din oase si calcifierea tesuturilor moi, in special rinichii (deoarece are un pH de 2.8). Limita zilnica acceptata este de 70 mg.

-Ciclamat de Sodiu
-(indulcitor) (E952) Este cancerigen , fiind incadratde Institutul American de Cercetări al Cancerului in grupa 3 de risc. Poate provoca unele probleme ale pielii cu ar fi pruritul, dermografia, urticaria si edemul angioneurotic. Este de aproximativ 30 de ori mai dulce decat zaharul, fara valoare nutritiva.

-Acesulfam-K
-C4H4KNO4S- (E950) (asta reactioneaza cu Mentos) un alt indulcitor care nu metabolizeaza in organism si nu se acumuleaza, pot aparea afectiuni ale glandei tiroide. Este de 220 ori mai dulce ca zaharul, iar aportul energetic este nul.

-Aspartam - (E951) Foarte toxic (Administratia Alimentelor si Medicamentelor din SUA), produce migrene, alergii, astm, depresie, anxietate, cancer de creier; Cercetatorii spun ca acesta poate declansa sau agrava : scleroza multipla, epilepsie, boala Parkinson, sindromul Alzheimer, retardare mintala, fibromialgie, diabet, etc.

-Arome naturale- Sunt substanţe de aromǎ sau preparate aromatice extrase din materii animale sau vegetale şi nu sunt ulterior modificate sau schimbate chimic. (+)

-Citrat de Sodiu- (corector al aciditatii) (E331) Modifica echilibrul acido-bazic si duc la aparitia de simptome precum spasme musculare si tulburari cardiace.

-Benzoat de Sodiu-(conservant) NaC6H5CO2- (E211) Poate declansa sindrom de hiperactivitate si deficienţe de concentrare. Trebuie evitat de persoanele sensibile pentru ca este un neurotoxic. Studiul prof. Piper,arata ca distruge ADN-ul din mitocondrii. Benzoatul de sodiu combinat cu vitamina C din băuturile carbogazoase rezultă benzenul, substanţă despre care se ştie deja că este cancerigenă.(sigur ca nu e cazul aici pt ca "Cocu Cull" nu are vitamine in general) Cu căt copilul este mai mic, cu atăt aditivii sunt mai periculoşi pentru el.

-O sursa de Fenilanilina- Pentru ca aspartamul poate sa se descompuna in doi aminoacizi acid aspartic si fenilanilina, Fenilanilina poate cauza diaree, reduce nivelul de serotonină.

-Cafeină
- C8H10N4O2 - Cu toate ca cafeina este o substanta cu efect stimulant asupra sistemului nervos, si s-a dovedit a avea si proprietatea de a sustine efortul de scadere in greutate. CAFEINA- este un drog care creeaza dependenta si contribuie la producerea unei liste lungi de afectiuni: anxietate, insomnie, boli de inima, diabet, probleme oculare, afectiuni ale sistemului digestiv si renal etc.
-Exista studii care demonstreaza ca o cantitate normala de cafeina consumata reduce fluxul cerebral cu aproximativ 30 la suta. Aceasta presupune o cantitate scazuta de oxigen in creier care, implicit, duce la reducerea procesului de memorare si invatare.
-Cafeina se spune ca produce o stare de bine, dar acest lucru este inexact. Daca-i dam cafeina unei persoane care de obicei nu consuma asa ceva, ea nu se va simti deloc intr-o dispozitie mai buna.
-Cafeina se pare ca este mult mai periculoasa pentru femei, datorita efectelor ei asupra masei osoase si riscului de fracturi. Ea are un rol hotaritor in aparitia bolilor de inima, anxietatii, complicatiilor aparute la menopauza, in cadrul sindromului premenstrual, anemiei, oboselii cronice, depresiei, problemelor de fertilitate si graviditate.
-mai multe informatii despre cafeina si cafea: aici

ANUNT DE ULTIMA ORA(03.07.09): C. ZERO intrezisa in Venezuela (sursa:Libertatea)

Ce mai m-a contrariat sunt informatiile nutritionale pentru 100ml (poza)

Fara sa imi imaginez cum si ce ar mai putea da aceste substante chimice toxice, daca le-am amesteca.... trec mai departe cu ochii larg deschisi , pentru ca eu am ochii , NU VREAU SĂ VADĂ ALTUL PENTRU MINE! ....

Ca sa nu imi mai aud vorbe ca sunt negativist si sa nu aud pe nimeni vorbind : "Vai daca nici sucu asta nu e bun eu ce mai beau, esti încuiat rau...!!!" Pot sa va dau eu o varianta (daca nu va topiti) , v-as sugera APA, H2O , lichidul ala incolor, gustos, hranitor, racoritor, si indispensabil vietii...

APA-
Sa ne oprim asupra acestui element pe cat de simplu, pe atat de important pentru viata si sanatatea noastra, apa. Însăşi compozitia corpului nostru dovedeste importanta capitala a apei. 70% din greutatea corpului omenesc este apa. Sangele este 83% apa. Muschii 75% si chiar oasele au 22% apa. De fapt, fiecare functie a corpului si fiecare celula umana sau necesita apa.

Apa joaca un rol important in fiecare faza a digestiei. Sub forma salivei, ne ajuta sa mestecam si sa inghitim hrana. Sub forma sucurilor digestive ne ajuta sa descompunem alimentele in partile lor componente si apoi sa le absorbim. Tot apa este aceeacare in final elimina resturile din tubul intestinal prin scaun. Fara apa nu am putea auzi, nu ne-am putea pastra echilibrul. Chiar creierul si maduva spinarii sunt suspendate intr-o camasa subtire de lichidcare le protejeaza de cele mai multe lovituri si accidente.

Necesarul real de apa era egal cu cantitatea bauta tinand seama de senzatia de sete, plus inca o treime din aceasta cantitate. Deci noi trebuie sa bem mai multa apa decat simtim ca avem nevoie.

Consumarea din abundenta a apei permite organismuluinostru sa-si indeplineasca functiile mai eficient. Reziduurile suntmai usor eliminate din organism. Apa consumata din abundenta ajutala prevenirea infectiilor, litiazei (pietrelor) biliare si renale. Folositi orice ocazie pentru a bea apa. Nu uitatica nu puteti bea apa pentru mai multe zile. Omul nu este camila.
Beţi apă frecvent, regulat,întotdeauna apă!








Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog